Call us toll free: +49(0)40. 67 94 46- 0
Best WP Theme Ever!
EINE VERANSTALTUNG
VON:
Next Media Hamburg
Deutsche Presseagentur
Call us toll free: +49(0)40. 67 94 46- 0

Keynotes 2016 – “Put your heart into it” | “Future of Digital Storytelling” | “A Culture Transformed”

Die Titel und Themen der Keynotes sind da!

scoopcamp-Keynoter  2016


Put your heart into it – warum Herzblut & Authentizität der Schlüssel zum unternehmerischen Erfolg sind

Ob bei Fox & Sheep, der Digitalwerkstatt, Startupteens oder ihren Ladies Dinner, der Antrieb für ihr Unternehmertum und Engagement ist immer die Leidenschaft für die Sache und den Inhalt. Diese steht bei allem was sie macht im Mittelpunkt. Anhand von Beispielen aus ihrem Unternehmen und ihren Projekten teilt Verena ihre Erfahrungen und gibt konkrete Tipps, wie man beruflich viel erreichen kann, ohne dabei persönlich auf der Strecke zu bleiben.

Verena Pausder, Geschäftsführerin, Fox & Sheep
10:00-10:30 Uhr

 

Playbuzz & The Future of Digital Storytelling

Assaf will address three main discontinuities facing the publishing industry and assert how these will impact the future of this ever-changing environment. From in-house agencies to engagement optimization to interactive content, the audience will walk away post-discussion with tools on how to address these issues head on.

Assaf Sagy, Vice President of Business Development, Playbuzz
10:30-11:00 Uhr

 

The Washington Post – A Culture Transformed

Three years ago began a radical, digital transformation. An organization best known for covering Watergate and the Pentagon Papers, The Post has undergone a cultural shift, integrating high-quality reporting with new technology-powered tools. This change is felt in practically every decision at the company, from hiring dynamic new talent to rapid development of new engineering-powered products. The Post is continually experimenting with innovative tools and storytelling techniques like virtual reality and artificial intelligence. Yet it continues to win Pulitzer prizes for dogged and slow developing stories of national importance. The Post has found a path forward that leads to audience growth and continued editorial excellence.

Jeremy Gilbert, Director of Strategic Initiatives, Washington Post
11:30-12:00 Uhr

Hier Tickets sichern!

Mehr lesen